10 Şubat 2012 Cuma

Yeni Twitter


Bilgisayar ve internetle ilk tanıştığım yılları şöyle bir düşününce aklıma ilk gelen şey BEKO marka bilgisayarımdır. Kendisi benim ilk kıymetlimdi. İnternete ilk defa onunla bağlanmış, ta o zamandan beni etkilemeyi başarmıştı bu sanal alem. Gerçi daha sonra zaman ilerledikçe hızına yetişilemez bir hal aldıysa da ucundan kenarından tutunarak bu günlere kadar gelmeyi başardık.

O dünemlerden aklıma gelen bende iz bırakan şeylerden ilki (gerçi epey uzunca bi süre sürdü) 56k Modemin çıkardığı;

" bıııb.......dıt did did dıd dıt dit dıd dit dıt........................hık hik huuk hiiigghh huuuggh xiiiiiiiiiiii düng duüng şşşşşşşşşşşş oooşşşşşşşşşşşş "

gibi seslerdi. Öylesine alışmıştım, öylesine girmişti ki hayatıma, sessiz modemler çıktığında kendimi çok yalnız hissetmiştim. (Birazcık abartı var tabi, çok değil ama az bişey, yok yok epeyce var).

Daha sonradan kablosunu falanda aldılar bu modemlerin. Yazık. Büyük dram..

Geçmiş zaman unuttuk tabi çoğu şeyi ama bir şey vardı ki unutmak güç. Babamın ve annemin de bunu untamamam da büyük payı vardır kesinlikle. Fazla uzatmadan ne olduğunu göstereyim, resimden tanıyacaksınız zaten hemen.

Tabiki ICQ =)

Şimdi hikayeyi anlatacağım ama bizimkiler telif hakkı falan diye tutturmazlar umarım.

Neyse; o zamanlar chat yapma olayı çok moda. Biz de kurmuşuz bilgisayara ICQ. Bi gün bi baktım babam sırf ingilizcesini geliştirebilmek için yabancı bir arkadaş bulmuş chatleşiyor =). Annemde kelime dağarcığını geliştirmek için kocaman bir translator elinde kelimeleri çeviriyor, cümleleri çözmeye çalışıyor. Meğer babamın konuştuğu Amerkalı bir bayanmış, kadın 95 kiloymuş sanırım. Baya bi süre evde muhabbeti dönmüştür bunun. İz bırakmış ki yazdık yani çok da üstünde durulacak bi tarafı yok aslında =).

Benim yazıya başlamadan önceki amacım Twitter'ımın bir türlü yeni twitter'a geçmeyişi ve dün geçtiğinde ne kadar da mutlu olduğumu söylemekti =)

Hikayeyi biraz fazla geriden almış gibi görünüyorum ama aslında işte ta o zamandan beri ben bir gün yeni twitter'a geçeceğimi biliyordum diyerek tüyümü de dikerim. (Nokta)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...